Gemenskap

Igår gjorde jag å micke någonting gemensamt faktiskt.
Annars brukar det vara så att jag ligger på soffan å sappar på tv´n å Micke sitter
vid datorn. Jag tjatar på han om vi ska göra nånting.
Å han svarar ja vi kan väl se på nån film. Men innan vi har kommit
överrens om vad vi ska se på för film har klockan hunnit bli
alles för mycket å vi är för trötta å går å lägger oss.

Så igår såg vi inte alls på tv. Vi spelade sällskapsspel på balkongen :)
Kampen mellan kvinna och man heter det.
Och vi behöver inte alls gå in på vem som vann!!



Men det är ett roligt spel iaf




Ja vi får se vad vi hittar på ikväll. :)
Nu är det lite för tyst där Amanda leker så det är bäst jag går å tittar vad
hon har hittat på. Antagligen nå bus.


// ÄÄhlin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0