Hösten?



Jag tror det inte bara är jag som har gett upp det här med att det
blir varmt igen och sommarn kommer tillbaka.
Men en liten liten solgnutta kan vi väl få. De är juh så himlans grått ute,
hela dagen blir juh grå, tråkigt. Tur är väl att man har en liten solstråle då här hemma som
förgyllar ens vardag.




Ingen höst jacka har jag inte heller. Var på kupolen igår för att titta efter en jacka till Mandis men
det verkade som att vi var ute för tidigt för att hitta nån. Ja om man inte ville köpa en för 600kr då.
De är lite väl för en sån liten barnjacka som hon ändå inte kan ha nästa år.




Är sommarn slut nu? Tråkigt om den är det.
Vi har inte gjort nånting denna sommar. Jo en lite helg tripp nånstans kommer det
att bli men ingen längre resa. Få se nästa år då.

Det är rätt mysigt med hösten åxå. Alla finafärger. Jag är juh lite frälst i stickat. Mysiga tröjor som man bara
myser in sig i. Så länge dom inte sticks, de tycker vi inte om. Å det finns juh så söta små kläder till
Amanda åxå. Synd bara att man inte har en öppen spis här hemma. Guu va jag skulle
elda i den då. Så jag är lite avis på Per som har det i sin lägenhet.




Höstpromenaderan är åxå mysiga.
Sitta framför en öppen spis med en stor värmade kopp te och en massa
tända ljus överallt i hemmet. De tycker jag om.



Jag tycker om att det är 4 olika årstider. Man hinner njuta,tröttna och längta till nästa.
Men jag älskar abolut sommaren bäst!!

Nu blire frukost med lillhjärtat mitt

// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0