Dryg vecka



Man ska juh inte klaga på att man har ett jobb men denna vecka har vatit dryg.
Jobba varannan dag dygn var ingen höjdare.
Har hunnit med att haft sönder x antal saker, tappat saker, gjort illa mig själv, fasta i hissen
på jobbet, och fasta i rulltrappan på kupolen.

Nä det där med att sitta fast i en hiss var inge roligt alls. Allt gick bra men vi satt
där inne en timme innan det ens ville komma nån hiss gubbe och säkert en halvtimme till att få ut oss.
Nä fy då, det räckte med att vara med omd et en gång i sitt liv hoppas jag.





Den här söndagen var nog den segaste söndagen på länge. Det känns som
att klockan är minst 17 på rftermiddan men den är juh bara 13.21.
Vad ska man hitta på så denna dag går lite fortare då tro.

Nu ska jag gå in å flörta lite med Micke å fråga om jag får vila en timme eller två ;)

Tjao // Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0