Fö varmt



Hallå där mina blogg läsare!

Nu var det ett tag sen igen det kom ner några rader med ord på denna sida.
Men ni förstår väl att när det är såhär varmt vill man juh inte sitta
inne direkt, sen blir det för varmt åt hjärnan så den lägger bara av ibland.

Dom senaste dagarna har jag mest umgåts med familjen.
Har äntligen varit och badat utomhus...det var sååå skönt.
Jag med familj och min bror med hans stoooora familj igen ;o)
Självklart var vi på bärgä å bada. Så underbart skönt när det inte är en hel drös med
folk som ska bada precis när jag ska bada och precis där jag är.
Så dit blir det fler gånger hoppas jag.

Vi drog iväg en sväng till Säterdalen åxå, självklart efter stängning men det var
mysigt ändå. kul att bara dra iväg nånstans å se lite annat.





Oj oj vad klockan går, här har jag inte tid å sitta, måste packa
det sista i väskan och dra iväg te jobbet.

Hay hay

// Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0