Musik




Musik har en bra påverkar på livet tycker jag. Jag är en bra allätare när det
gäller musik. Ja självlart inte opera, det kan jag verkligen inte med. Dom skriker juh bara.
Å kom inte å påstå att man hör vad dom sjunger för de gör då man inte.
Dom bara gapar och låter illa.
Städer jag måste jag ha hög volym på så man kan ta nåra steg imellan dammningen ;)
Är jag ute på promenad sitter lurarna i öronen.
Dom små gångerna jag är ensam hemma åker volymen upp lite extra.
Nej jag skulle nog inte klara mig utan musik tror jag.

Amanda blir nog åxå att gilla musik tror jag. Så fort hon hör musik står hon
och gungar med. Spelar ingen roll om hon sitter ner eller står upp så gungar hon med till musiken.
Då slår man juh på musik oftare självklart för att få se hon digga :)



Ikäll ska vi nog åka till säter, är nånting där varje Tisdag i Säterdalen med gamla
bilar och loppis. Ni kan juh gissa vad jag vill titta på :)

// Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0