25 år sedan

Tänka sig att för 25 år sedan 1985 ramlade lilla jag ut, "apan".
Jag hade tydligen en ganska stor kallufs på huvudet redan då så jag såg ut
som en liten apa :)




Jag måste erkänna att det känns inte så speciellt att fylla år längre.
Är man vuxen då?? När man var liten kunde man juh knappt somna på kvällen innan för man
viste att det skulle vara ens födelsedag när man vaknade.
Nu känns det typ bara som en vanlig dag. Eller??
Sen frågan man får varenda gång man fyller. Hur känns det??
Hur svarar man på den frågan? Ska man känna nå speciellt?
Man får presenter det är väl den skillnaden mot annars.

Idag ska jag försöka mig på att baka en tårta jag aldrig har gjort i hela mitt liv.
Jag är skapligt nervös. Maräng har jag aldrig gjort, å det är
juh lite speciellt å göra. Så det visar sig på kalaset i eftermidda om det
är hemmagjord tårta eller köpt, då kanske ni vet varför den är köpt för att
Elins bak gick åt helvete :)

Hay hay // Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0