Löjligt

Satt och kikade runt lite på aftonbladet som vanligt när jag har tråkigt :)
Då hittar jag på en artikell som jag bara tycker va sååå töntigt.

"Säckiga byxor ger böter"

I Dublin i USA får man nu tydligen böter om man har häng på byxorna.
Det är helt sjukt enligt mitt tycke.
De nya reglerna säger att ingen får ha kjol- eller byxkanten ”längre ner än 7,5 centimeter (tre tum) under övre delen av höften och visa huden eller underbyxorna”
Om du nu är lite trottsig mot detta och vill klä dig som du vill och skiter i vad andra
människor tycker så kan få böter på 1500 kr om dom bryter mot detta.





Men om folk tycker att det är så himla stötande för att folk vill ha lite häng på brallorna
och en del av rumpan/kalsången synd varför måste man titta på det för då??
Det är väl bara att titta åt ett annat håll om en människa med
långt nersittande jeans kommer och går förbi. Om dom blänger på deras rumpor gör
dom väl det för att dom hoppas och vill få se lite hud?? Jag tittar då inte på nånting
jag tycker är stötande.
Då tycker då jag att det är värre när folk klämmer i sig i så tajta byxor så "hela paketet" syns istället.
Men som sagt man väljer väl själv hur man vill klä sig och vart man sätter sin blick
någonstans. =)


Kommentarer
Postat av: johannes

fan då kommert jag få böter hela tiden

2010-09-08 @ 19:28:48
Postat av: johannes

fan då kommert jag få böter hela tiden

2010-09-08 @ 19:29:37
URL: http://muuuumumumu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0