Oh my god

Igår hade jag och min fina vän Maria en riktig höst mys kväll.
Micke åkte iväg å gjorde nå karl göra som att skruva bil.
Eller ja en massa ljud å sånt i brors nya bil.
Då passade jag å Mimi på att mysa med en massa värmande ljus tänt lite här och där, drack te
och proppade i oss en massa popcorn framför datorn och tv.

Började självklart att titta på idol som hela svenska folket åxå gör klockan 20.00 på
kvällarna.




Jag tyckte att just ingen var nå speciell igår. Men det som visas nu är juh roligast i hela tävlingen iaf.

Efter det var slut var vi juh bara tvunga att titta på Kungarna av Tylösand.
Herregud!
Att svergie ens visar sånt på tv.
Nu låter jag säkert jätte tråkigt men jag tycker verkligen det var det värsta jag sett.
Varför vill man bli känd för den som har legat med mäst tjejer?? Eller för den
som är blondast?? Mest naken? Bara blåst helt enkelt.
Det var inte ens kul att titta på tycker jag, det var juh bara äckligt.
Nån som håller med mig??





Hur kan det där göra bra tv??


NU har Agda 91 fått spytt ur sig och gnällt lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0