Storstan

Nu ni mina kära vänner tänker familjen Ahrnesson/ Karlsson lämna denna lilla gråa
tråkiga stad över helgen. Men vem vet det kanske är
lika grått och tråkigt i storstaden Stockholm.
Om det skullle vara det så bryr jag mig inte så möe om det. Det ska bara bli skönt att få
komma iväg nånstans å få se lite nytt och lite nya ansikten.
Bo på hotell och äta hotellfrukost tills jag spyr :)
Kanske blir en sväng i polen, äta god mat, en sväng till skansen och självklart en vänta på staden.
Får inte glömma att tillägga att det blir en sväng på I K E A innan hemfärd åxå :o)
Men som vanligt så är man juh inte rikast i stan för att kunna handla allt man ser där inne men
nå ljus slinker nog alltid ner i korgen.

Får hoppas att resan går bra med Amanda, det är juh trots allt första gången vi åker nånstans med hon.
Och första gången vi sover nån annanstans än hemma med hon.
Men det ska nog gå bra.

Nej nu har jag inte tid att sitta här, måste packa klart det sista å titta igenom
så man har allt med sig till familjen :o)
Puss på er alla










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0