Val 2010

Val hit och val dit. Nu börjar jag bli riktigt trött på de.
Vart man än huvudet man vrider så är det nånting där som man blir påmind om valen.
På stan, när man är ute och går, när man åker buss och när man vill ta det
lugnt och sappa på tv´n.
Då undrar jag, är det bara jag som skiter totalt i valet och är inte alls intresserad för 5 öre??
Jag tycker man ändå inte känner nån skillnad när valen är gjort.
Det är klart att alla partierna tar fram det bästa dom har just nu, dom vill väl bli valda.
Sen när det väl kommer till kritan då har dom helt plötsligt inte råd eller så skuter dom på det och
vips så blev det valår igen å samma visa en gång till.
Nej för mig är då valet ingenting. I don´t giv a shit :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0